Wednesday, September 2, 2009

kelam kabut....

hmm
kelam kabut betul kat dapur hari ni..
dengan member yang kurang sihat....
lecturer yang suke jalan2 tengok org wat keje
tak cukup amik bahan....

fish n chip tu...
ade kisah disebaliknya...
sebenarnya.. memang tak cukup bahan...
huhuhu
baking powder n pepper tak sempat nak amik...
jadi den amik inisiatfi utk season fish tu dengan salt je....
and buat batter tanpa baking powder...

takpe.. tawakal je la mse tu...
goreng la fish n chip tu... macam konon2 nye sempurna
bile dah siap...
present atas meja...
yang kelakarnye...
boleh plak kene puji ok dengan lecturer...
entah....la
sampai die nak bungkus wat makan bukak pose...

encik H maafkan saya..
saya memang tak sengaja nak wat macam tu...
hopefully rasenya ok bg encik....
hehehhehe

rakan2 yang makan waktu bukak pose semalam... semua kate ok...
sedap...
tapi tak tahu la sepatutnya rase macam mane...
huhuhu...huhuhu

P/S: pastikan semua bahan2.... diambil..
study recipe hhuhu

1 comment:

  1. salam,baru baca comment dr Adriana kat siri novel Teguran Illahi. Skrg tengah sibuk betul, nanti kak sambung okay. Visit me at my blog& thanks 4 t feed back.

    ReplyDelete