Monday, September 14, 2009

recipe testing I

hmm.. malam hari tu..den buat recipe testing..penat sangat..
sampai kat bilik dah pukul 2.30 pagi..
mandi2 pastu dah kul 3 pagi...
hmm nak tahu tak pae cerita ngan kuih seri muka den tu..
hmm
jadi putlut seri kaya.. cuma layer atas die warna hijau...hahha
rase, texture and bentuk semua same..
ramai ckap sedap...
tapi tak tahu la...
lecturer sengh je...yela..tengah duk steam atas dapur... tiba2 stove takde gas...
kehulu-kehilr den bawak steamer tu...
habis sume kelam kabut...

hahaha
paling huru hara apabila den punye steamer sampai kering air...
lecturer sengih melebar..
die rase la juagk den punye seri muka yang tak jadi tu...
sedap tapi boleh kene sakit jantung die kalau makan banyak sangat sebab sangat lemak berkrim..
habis tau den distribute kuih den kat kawan2 satu lab...

mee rebus lak..
den tak tahu sangat nak cerita sebab den x berape nak involve sangat waktu buat tu...
jadi den tak tahu nak komen ape..
mungkin lepas ni den nak pergi beli barang same2...

baru best...
huhuhu
tapi ni cadangan den la...
kalo x nak xpe jugak...

balik ni nak buat kuih seri muka banyak2..sampai family den muak makan seri muka...hahaha

No comments:

Post a Comment