Sunday, September 6, 2009

recipe testing

hari ni jumpa ngan encik H... bincang dengan die... mengenai recipe testing..
tah la...nak buat jelly kekwa tp tak sempat nak cakap...die dah cadang buat seri muke...
ceh..dengan muka selambe die...I nak seri muke I... huhuhu
rase nak jatuh je dari kerusi bile die cakap macam tu....
huahuahua
lepas tu die nak bagi pulak buat mee tomyam...
tapi den nak buat mee rebus...huhuhu
akhirnya die mengalah jugak...hahahahaha

buku2 recipe die..memang berkurun punye la..
sampai kuning kertas tu...huhuhuhu
tak tahu la...
nak cakap ape...

pelik...kiteorg punye kumpulan punye la cepat...
group lain lame giler jumpe die...
huhuhuhu...

tadi gak den present public speaking..
huru hara..
den tak ingat point..
waaaa...
teruk betol...
dieorg pakat gelak...
bukan sebab x ingat tp...
sebab body language..(x tahu buruk benor ke tak)
tanye pc...die kate respons den macam kalut je...
hahaha sengih terlebih la...

P/S: jangan nervous and memorize speech..speak naturally...

2 comments:

  1. hehehe....
    sowy nick...
    yana nk trgelak tgk body language nick td...
    uiskh....seri mke yg kte beria-ia xnk wt..
    tut2 kne wt gak....
    huhuhu....

    ReplyDelete
  2. sabar ea nik....
    jgn kalut sangat...
    ramai gelak sbb gaya hazel tu...
    hehehe...
    sori sbb aku pun gelak gak...
    hahaha...
    sabar ek...


    P/S:habis seri muka kat kedai tu yana borong...

    ReplyDelete