Thursday, November 5, 2009

exam practical yang hampeh

hari ni aku masuk exam practical..
memang mendera fizikal and mental..
aku pon xtahu nape..
waktu practical pon teruk.. waktu final exam pon same..

aku tak salahkan En A and EN H..
diorg dah ajar..maybe aku kot yang susah nak terima..waktu dengar die komen tadi..aku sedih sebenarnya...

dah satu sem ni aku penat, penat ngan semua subjek...
tapi macam ape yang aku belajar macam x masuk je..
aku cam sedih je...
sedih ngan diri sendiri..
kalo aku jadi diorang pon aku akan buat benda yang same..

kadang2 aku terpikir, nape la aku gatal2 letak kos ni dalam aku punye upu dulu..?
aku suke masak tapi bile dalam kitchen aku jadi tak tentu arah..

En A kate basic aku lemah..
En H pulak nak target aku sem depan dalam kelas komersial..
habislah aku!!!

Sebabkan satu produk yang x menjadi, dah kene target macam tu..
mujurlah apple pai aku jadi..
kalo tak tension tahap gaban aku ni..

AKU KECEWA NGAN DIRI AKU SEM NI..
HOPE SEM DEPAN AKU LEH IMPROVE LAGI.....

1 comment:

  1. sbr ye nick..
    sume yg berlaku 2 da hikmahnya..
    pe yg penting skang...
    try hard to improve ourselves..
    yana pn teruk gak ari neh...
    kek smapi mereka=rekah ag..=]

    ReplyDelete