Sunday, May 9, 2010

kerja tak nak, gaji nak!

tak paham aku dengan makhluk tuhan ni..
hari ni baru aku sedar kenapa lah bos asyik nak potong gaji dia...
mane taknye.. kerje asyik nak mengular je..
kerja buat sket.. tapi gaji nak pulak.. patut la bos selalu potong gaji die..
die cakap ngan aku bos selalu potong gaji die..
die tak puas hati..
dah la tempat tinggal bos sediakan .
at least appreciate la sket..
keje lah bersungguh2..
ni tak.. dah malas buat keje..
ajak aku lak gi mengular..
kalao dulu, aku boleh ikut sekrang...
maaflah..
aku rase cam tak berkat je kalo keje asyik nak mengular je...

pelik kan..?
hari tu, aku demam, boss bagi aku rehat..
die lak yang lebih2..
pening aku.. aku yang demam tido sekejap.. die lak siap boleh tido and mandi lagi..
heheh... dunia.. dunia..

tak tahu la..
lepaskan tangan jek..
aku tahu keje tu penat..
tapi kan dapat gaji kan.. itu la pulangannya...
dapat duit..
baru la rase penat keje tu hilang bile tengok cek gaji...

huish...
pada yang bekerja.. kerjalah dengan tekun ..
biar gaji yang kite dapat.

BERKATTTTT.....

No comments:

Post a Comment