Tuesday, July 6, 2010

asrama b1 n b2.. buat senior?

salam semua.. berjumpa lagi kita dalam edisi baru.. huhuu..
so ape yang menarik yang nak kita bincangkan hari ni?
kita berbincang mengenai asrama la hari ni..
ye la.. kan dah sem 5 dah nak start.. heehee semangat umt la sket.

tadi aku bermesej-mesej dengan salah seorang budak kos aku.. ceh.. mule2 cerita pasal pesta konvo..
last2 sangkut pulak cerita pasal asrama.
agaknye senarai asrama bila ye keluar.. pastu kan.. agaknye kunci dapat macam hari tu ke? bagi slip exam baru dapat kunci?
tu yang aku tak pasti..

pastu baru tadi aku dengar ade ura2 mengatakan bahawa asrama b1 and b2 untuk pelajar perempuan senior.. huu... kira ramai la yang dapat asrama sem ni.. huuhu.. tapi betul ke?
itu kite tak pasti.. hehe

kalau betul ok jugak.. at least banyak ruang sket.. tapi.. bile dah sebut asrama baru.. hurmm. alamat nye.. banyak la duit nak bayar nye.. jgan naik harga udah le....

so slam sayang dari aku.. tata


No comments:

Post a Comment