Saturday, July 3, 2010

dah habis kerja.. sambung belajar la pulak

salam satu malaysia...

dah lame pulak tak updatekan blog ni..
ape khabar rerakan di blog ku? sihat?
rindu pulak nak menaip.. kui3..
well.. cerita baru minggu ni.. yang terhangat di carta...
well.. hari tu..en H tak nak adekan pesta konvo...
alih2 hari tu die kate nak adekan pulak pesta konvo.. huuhu...
abes la aku..
mane la nak cekau tapak jualan.. huuhuh...
tapak jualan pulak dah already sold out by the first day tender tu dibuka tau.. dah la die jual 12 tapak je 4 student... uhuuuh..
kat mane la nak buka gerai?

aku selaku pengurus tapak.. dah nightmare ni..
ade jugak aku telepon presiden.. but.. die kate semua ni salah en h. sape suruh hari tu batalkan and tetibe nak adekan pulak pesta konvo punye jualan ni...
so kalao die nak bukti.. aku ade bukti.. ade email yang die hntar untuk batalkan jualan..
so.. adakah ini salahku?

salahkan ku jgan salahkan ku...
aku makin keliru..
(lagu keliru dari ajai dan nurul)

2 comments:

  1. sabar dik sabar...nanti akak try tanya k.fatin...

    ReplyDelete
  2. okay thanx kak.. i'm touched...huhuhu

    ReplyDelete