Tuesday, July 20, 2010

menghampiri hari yang mendebarkan

tak sangke.. dah nak dekat pesta konvo..
huhu..
nak buat macam mane kan.. kena terima kenyataan.. hurm..
makin berdebar rasenye.. hopefully dapat berjalan dengan lancar..
macam mane nak cakap ek...
tadi pegawai purchasing dah purchase barang..
on da way la tu..
tak tahu la. pukul berape habis..
kiteorg pulak hanya tunggu je la bile boleh start keje..
nak cari pokok kiambang...
huuhuh.. skrg ni tambah satu keje lagi.. iaitu nak cari assistant aku yang kedua..
semalam waktu finalise meeting en A suruh cari asst yang baru..
sape la yang nak? semua dah ade keje.. skrg ni macam mane?

2 comments:

  1. tajuk entri mcm nk konvo jer..hihi.. apa2 jer lh en.A tu srh cr assts y bru..ikut jer ckp die..cr asst y baru..

    ReplyDelete
  2. tapi semua dah ade keje..
    pening2..

    ReplyDelete