Sunday, July 4, 2010

selamat datang pelajar baru...

selamat tengah hari semua..
hehe..
hari ahad, 4 julai 2010..
ye bermula lagi mjm...bagi pelajar baru umt..
huu... teringat dulu time jadi pelajar baru.. excited habis.. barang2 semua packed awal2...
sekaranag.. nak packed barang pon malas.. huuuh

hurm.. sekejap je dah masuk tahun ketiga..
tak sangka dah lame jadi budak umt ni.. hehe..
ape2 hal... aku still rase cam budak baru kat dalam u tu.
tak rase macam senior pon.. rase macam pelik bila orang panggil kite akak..
huuu.. tapi takpe .. aku akan biasekan..

rase macam nak balik lambat sket je..
senarai name asrama mane duduk agaknye dah keluar ke belum?
huhuuhu... konfius.. harap2 keluar secara online.. tak payah pening2 nak pikir.. senang je..

3 comments:

  1. xboleh nik..
    kena balik awal..
    kan kita kena daftar utk elektif sem nie..
    kang klu lambat susah kang..

    ReplyDelete
  2. ye .. aku tahu tu,...dengan masalah yang bakal melanda ni.. aku mengharapkan lecturer kesygan ko tu.. ok.. x mau buat jualan...
    tak bersemangat nak menghadapi sem depan ni..

    ReplyDelete
  3. ye .. aku tahu tu,...dengan masalah yang bakal melanda ni.. aku mengharapkan lecturer kesygan ko tu.. ok.. x mau buat jualan...
    tak bersemangat nak menghadapi sem depan ni..

    ReplyDelete