Sunday, October 10, 2010

kuiz tarikh lahir..

kuiz tarikh lahir, mesti ramai yang pernah buat kan kuiz ni.. masukkan tarikh lahir dan result mengnai diri kita akan keluar.. macam tadi.. aku pon buat la kuiz tu..macam biase, yang aku dapat ialah perwatakkan aku yang
  • keras hati dan degil
  • x perlu dimotivasikan
  • suka berangan
  • cantik fizikal and mental.
  • berimaginasi tinggi
  • tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi
  • otak kiri...
dan banyak lagi la.. tapi ade satu yang menarik perhatian aku ialah.. mengenai pendapat aku tentang cinta..

dalam kajian itu, mengatakan bahawa cinta bagi ku adalah sekadar pengisi masa lapang... aka kekasih separuh masa. lepas tu, kalau bercinta akan suka merayu dan part yang paling best ialah...
akan mudah meninggalkan kekasih jika kekasih itu curang.. hak hak hak i like..

kajian ni.. memang la tak boleh nak percaya seratus peratus but yang baik tu kita ada-adakan dan yang tak baik tu kita elakkan.. uhuhu okay..
selamat mencube kuiz tarikh lahir.. huhu

No comments:

Post a Comment