Sunday, October 17, 2010

majlis raye food science club 2010- a journey to remember

hoorey!! majlis raye fsc 2010 dah pon tamat.. akhirnya boleh la aku menumpukan pada study pulak.. kalo tak duk pening kepala memikirkan masalah negara..hhu.. dua hari aku berkampung kat mpm.. actually 3 hari la.. start hari khamis, jumaat and sabtu.. khamis.. check barang.. amik PA sistem.. jumaat pulak kitchen production and lastly sabtu, persiapan tempat.. tak sempat lak nak tangkap gambar tempat.. huhu.. sibuk la konon time raye tu..

sudahnye, aku balik ke bilik kul 7 malam.. majlis start kul 8 malam.. x sempat solek tebal2 pon.. tudung pon sempang2 biase je... nak pakai high heels..? kirim salam je la.. takut nanti lambat sampai kitchen...

tapi aku agak gembira juga majlis raye ni.. ramai staff yang datang.. kate syukran a.k.a naib presiden, ramai staff datang untuk majlis ni.. aku pon tak tahu kenapa...mungkin sebab buat kat perkarangan mpm kot.. tempat kite.. suke ati kite la. kan..

penat ,terharu tak payah nak cakap la..
aku berterima kasih la pada kawan2 yang sudi membantu dan ajk2 yang sama-sama memeningkan kepala mereka bagi menjayakan majlis ni..
bile tengok majlis berjalan lancar semalam.. aku rase terharu sangat.. lepas habis. semua budak2 tak balik, dieorg tolong kemas kitchen... dan hasilnya kitchen boleh ditutup sebelum pukul 12..
pukul 11.30 diorang dah habis cleaning.. dari luar sampai ke dalam...
very clear...

1 comment: