Sunday, December 26, 2010

3-0.. yay!!

Malaysia menang 3-0 melawan Indonesia malam ni.. eh mengapa pulak malam ni aku layan bola.. biasanya tak layan sampai macam ni...
well... tapi kan biasa la.. penyokong je lebih..tadi aku tengok beberapa kali mercun dilempar di tengah padang .. pancaran laser dikenakan ke mata marcus...hurm.. ape la nak jadi..
diorang ni nak tengok bola.. buatla macam tengok bola.. sokong la secara berhemah..
bukan dengan seludup mercun dan baling ke tengah padang... macam budak2..
kat tv1 tadi ada kate..
" jika ada rakan2 anda yang pergi menyaksikan di stadium.. sila menyekolah mereka pabila pulang nanti agar berhemah di stadium"
hurm memalukan...

so... nantikan perlawanan di indon pulak nanti... harap skuad kite terus mengaum di sana...

3 comments:

  1. pasal bola...aku tak minat sgt..
    tpi kalu FIFA baru ak amik pot...
    hehehe...

    malaysia boleh!!..

    proud to be malaysian...

    =)

    ReplyDelete
  2. eleh.. ko tu bukan tgk bola pon. ko tgk pakwe ensem yang men bola.. huuhuh

    ReplyDelete
  3. hello, i tgk bola tau...i bukan sgt kenal pemain bola...

    yg i kenal..ballack jer...

    i peminat setia FIFA tau...

    hehehe..

    =)

    ReplyDelete