Friday, December 31, 2010

7 jam 59 minit sebelum 2011

Salam semua,
sudah tercatat dalam kalendar yang hari ni, 31 dec 2010, 4.01pm. haha hurm.. apa yang aku nak tulis ni? ye lah sebagai penutup tahun 2010 ni..
macam akak nourelcahaya, dia review tahun ni sekali imbas.. aku pun nak buat jugak la.. (sori akak, plagiat idea akak jap) haha

31 dec 2009 yakni setahun yang lepas... aku beli telefon pink sony ericsson w595 yang aku pakai sampai ke hari ni. maknanya setahun  sudah telefon aku tu..
apa yang best ek tahun 2010 ni? hurm..  bulan januari sehinggalah bulan april, semester 4 berlangsung. maknenye aku sedang bergelumang dengan kitchen dan benda-benda yang dinamakan makanan. uniform putih (yakni pakaian chef and servis sentiasa menjadi baju utama. lab kot pun sama.)  komersil kelas, dan kelas menu planning yang memenatkan dan mencabar ketahanan mental dan fizikal aku. huhu..

dan cuti semester selama 3 bulan... aku habiskan dengan berkerja di fantasia beach resort.. boleh la buat duit poket aku.. hahah..kerja pon penat.. haha

dan semester lima pun bermula, yakni pada julai 2010. aku mulakan semester 5 dengan pesta konvokesyen punya event. acara tahunan yang menjadi kebanggaan kelab. huhu.. memang penat. nak kata ape ek? ingatkan sem 5 bolehlah aku berehat dari masuk MPM namun apakan daya apabila  kami membantu junior dalam menguruskan kelab.. jadi masuk dapur lagi sem ni..
 ada jugak subjek yang best.. sebagai contoh penilaian deria.. hurm... yummy boleh makan-makan dan jugak subjek yang.. tetttt... faham-faham sendiri la..haha..
dan aku tutup penghujung semester dengan aktiviti SISPA, latihan kawad, latihan pusat dan majlis pentauliahan di UiTM Shah Alam.hurm.. penat nye kan.. haha

sedikit sebanyak itu la yang aku buat tahun 2010 ni.. harap-harap 2011  menjanjikan kenangan manis dalam proses buat FYP.. huhu   maybe blog ni akan jadi buku log FYP jugak kot.. hahaha
dan pengaruhi semua orang bahawa banyaknya mikrob dalam makanan tanpa kita sedari.. hahaa (ketawa dengan jahat)

opsss.. jadi selamat tahun baru.. huhu.. esok perlu pulang ke UMT..

4 comments:

  1. blog baru utk tahun bru....hehehe...

    mak aih...pinknyer you...
    selamat tahun baru 2011...

    =)

    ReplyDelete
  2. haha.. well.. pink lagi la tahun ni..
    selamat tahun baru jugak.. peace ^___________^

    ReplyDelete
  3. selamat menjadikan blog sebagai buku log..huhuhu

    ReplyDelete
  4. haha... junior mengikut perintah.. haha

    ReplyDelete