Thursday, December 23, 2010

laptop mainan..

aku sedang melayari intenet streamyx dengan laptop mainan abang aku.. huhu netbook berjenama hp ni memang kecik dan menguji kesabaranku untuk menaip.. dah la jari-jemari aku ni besar.. payah nak menaip.. haha..

abang? huhu.. tu dalam bilik nak tengah guna laptop lama... so tengah explore laptop abang la ni.. haha..
result exam pon tak keluar lagi.. huu... risau jugak la.. ape citer la result aku.. aku ni bukan la pandai sangat.. setakat result tu ok la.. tak de 4 flat.. haha.. bukan ape.. tak mahu la konfiden sangat..

citer pasal result ni.. dah nak masuk sem 6 dah aku ni.. dah tua pon.. lepas tu.. habiskan FYP and then pergi LI and grad.. macam pantas je kan.. aku rase baru je abes matrik.. haha.. tahun depan aku dah nak masu 22 tahun.. huish.. aku grad umo 2012.. hopefully.. boleh la grad pada masa yang ditetapkan.. sekrang ni dah nak masuk 2011 maknenye setahun setengah lagi dah nak grad.. huhu.. nampak macam sekejap tapi aku rase.. mase satu setengah tahun ni.. pasti panjang tau.. aku dapat rasakan.. haha..

so.. berusahalah dengan jayanya..

2 comments:

  1. itu sudah pasti...
    dan hopefully kita dapatt teruskan dgn jayanya sem2 akan datang...
    insyaALLAH...

    ReplyDelete