Thursday, December 30, 2010

penantian itu satu penyeksaan


benarlah kata orang, penantian itu satu penyeksaan. aku dah rasakan sekarang ni. menanti result peperiksaan yang tak keluar-keluar lagi. sebelum ni, tak pernah pun aku nak ambil tahu pasal result ni.. dah keluar.. nanti tengok la..
tapi yang result kali ni.. extra lambat.. hurm.. tak tahu la.. masalah apa. tapi sangat lambat.. huhuh...
risau jugak aku.. almaklumlah memandangkan prestasi aku yang kurang bagus sem ni.. aku tak tahu la apa yang akan berlaku pada result aku.. harap2 result aku gempak...

huhuhu.. sabtu ni dah nak balik ke umt.. hope aku boleh teruskan sem 6 ni dengan lebih fokus. harap2 la.. huhuhu


No comments:

Post a Comment