Thursday, January 6, 2011

'FYP'ing mood

Mood FYP dah meresap masuk ke dalam mindaku. sebenarnya next week aku ingat nak buat perjumpaan pertama dengan supervisor, after aku buat pilot test untuk determine sandwich ape yang paling digemari oleh semua.
sebetulnya aku nak buat survey biase-biase je.. contohnye pergi je kat bakery and tanye
" kat sini sandwich ape yang laku?"
aaa.. lebih kurang macam tu la tapi kan bila aku fikir-fikir balik, hish takkan nak buat macam tu? nanti dia ingat aku nak berniaga pulak. haha..

apa dia la FYP ni? cess... sebenarnya FYP ni adalah  singkatan bagi Final year project  yang melibatkan research dan WAJIB diambil oleh semua pelajar yang berkecimpung dalam bidang sains and teknologi.. haha
kalau dalam bahasa melayu kita boleh panggil sebagai PITA ataupun projek ilmiah tahun akhir.

sekarang ni aku dekat library PSNZ yang sunyi. maklumlah awal semester, mestilah sunyi.. tengok la nanti akhir semster.. kalau time-time nak dekat exam.. hurm.. penuh ruang library ni. dari tingkat atas sampai la bawah.. haha
sejuk pulak duduk kat library ni.. lupa pulak pakai sweater.. haha..

tengok la buku hard cover tu.. menakutkan betol

tempat di mana aku berada. di celah-celah rak buku. port baik untuk sendirian tanpa gangguan luar.. haha

sejuk giler sampai cermin pun jadi cam tu.. oh ye.. kat luar sedang hujan.. huhu

ok.. dah terpesong ni.. ok la.. chaw dulu.. nak siapkan pilot tesr.. haha

2 comments:

  1. jangan terpesong banyak sangat nanti akhir sem susah..berserabut..k..good luck yer bersama sandwich2

    ReplyDelete
  2. kih3.. thanx kak.. akak bile nak share pasal LI ni.. ternanti-nanti post akak haha

    ReplyDelete