Monday, January 3, 2011

Insomnia melanda.

aku tak tahu la apa kena ngan aku malam tadi. time bukak laptop, ngantuk bukan main, pastu bila dah tutup laptop and tutup lampu.. nak tutup mata tak boleh la plak.. hish tak boleh jadi ni.. menguap dah sampai keluar air mata nih..
baring la jugak atas katil, pusing kiri.. pusing kanan.. gumpal-gumpal comforter...tapi.. tak boleh tidur jugak..hmm nak buat ape nih?
dengan batuk tak henti-henti.. dan sekarang ni tambah pulak dengan selesema yang baru je dapat lepas sembahyang subuh tadi.. wargghhhh..

jadi, apakah yang patut aku lakukan?
A) pergi ke klinik dan minta ubat
B) jage makan.. jangan minum ais...
C) biarkan sahaja.. lambat laun baik la tu..
D) tiada jawapan di atas..

erm.. pasal tak boleh tidur tu.. bila aku teliti balik.. hurm.. rupe-rupenya.. baru aku sedar yang..

AKU DAH MINUM NESCAFE PETANG TU.... 

memang la tak boleh tidur.. padan muka kat diri sendiri.. haha sekarang ni pun tak boleh nak tidur.. hish tak baik la tidur lepas subuh. haha apa yang aku ngarut nih? sila abaikan jika saya mengarut.. haha

nescafe.. haha

No comments:

Post a Comment