Sunday, January 2, 2011

Sila panggil saya senior.. haha

Harap maaf atas entri yang gila kuasa ini.. haha.. disebabkan akak-akak senior tahun 4 telah pun meninggalkan UMT bagi menjalani latihan industri, kami senior tahun 3 sem 6 ini telah gila kuasa.. haha
maaf akak ye.. hehe.. ceh sebenarnya nak cakap yang kami telah tua.. meningkat usia.
baru je jejak kaki kat fakulti tadi, dah ramai junior yang tegur.. almaklumlah aku balik awal u ni.. huhu.. yang lain? baru je hari ni jejak kaki kat umt. entah-entah baru je naik bas.. ataupun masih lagi di terminal bas KT. hurm..

dah la esok pukul 8 pagi dah start kelas.. nasib baik bukan group aku.. kalau tak.. haha.. tau je la.. awal-awal sem ni.. malas dan liat sikit nak pergi kelas pagi... ape-ape hal esok still ade kelas jugak.. kelas food processing, pukul 3 pm.. (hurm time orang tengah ngantuk..)

takpe la.. azam baru kan.. erm.. memandangkan sem ni cuma ada 14 kredit, ingat-ingat nak usha cari subjek baru.. ye lah.. nak menambahkan kredit. kang tak cukup kredit untuk bergraduat..
ingatkan nak amik makanan dan kebudayaan.. agak-agak boleh ke? huhu.. nak usha dr fifah la.. mane tau boleh  amik.. satu kelas ngan junior pon ok.. ala bukan tak biasa ngan diorang.. haha

hurm.. dah-dah la tu.. esok kene gi kelas lak. haha ceh macam la kelas kul 8a.m.. haha....ok.. tata

5 comments:

  1. mane ade.. haha jeles latu.. haha

    ReplyDelete
  2. haha...mana ada...tak jeles pun...wekkk..=D...

    ReplyDelete
  3. hahaha..agaklah giler kuasa..akak dulu pun mcm tu gak

    ReplyDelete
  4. haha.. akak pon setuju ngan nik.. haha dayah jangan jeles haha

    ReplyDelete