Wednesday, January 19, 2011

:: tak reti nak adjust::

seriusly saya bukan budak akaun namun kini saya sedang menyiapkan tutorial akaun yang memerlukan daya kesabaran dan kecekalan yang tinggi. entahla.. rasenya dalam kuliah tadi faham tapi kan bile buat. errr.. macam tak paham la plak... hehe..

kene buat adjustment kat akaun ni.. tah la.. rasenye macam dah betol tapi.. tah la.. heehe...dah buat dari petang tadi ni.. hehe.. dah la esok nak check.. banyak lagi nak buat ni.. hehee.....
hehe.. dan ni membuktikan saya bukan semulajadi budak akaun.. hehe.. budak sains bile kene buat akaun.. tapi saya akan cuba sehingga dapat.. hehe
tetibe rase serabut.. kenapa ek?
esok satu hari penuh.. hehe.. wow mantap.. start pukul 8 sampai pukul 5.30 ptg maybe.. harap-harap la..
tapi kan tadi saya dengar ade elaun JPA untuk mereka yang menjalani latihan industri? betulkah? sape2 tolong jawab.. heehee

okay la nak buat akaun ni.. esok kalau rajin saya update lagi.. hehe

No comments:

Post a Comment