Sunday, January 30, 2011

:: tak sangka akhirnya saya...::

olla semua. ..
hari ni ahad.. ye la cik nik.. tau la hari ni hari ahad.. so?  ni la saya nak cerita ni. kih3..
pagi-pagi hari lagi, mama dah kejut suruh bangun awal.. ye la.. ahad kan.. mesti la nak bangun at least kul 9 pagi.. hehe...  tapi mama kejut awal giler.. hehe (buruk betol perangai anak dara ni..)  ingatkan mama kejut nak gotong royong alih perabot dalam rumah..(aktiviti biasa bila hari minggu) tapi. mama kejut supaya saya temankan dia pergi join senam robik.. haish!!

oleh kerana mama saya adalah salah seorang yang aktif dalam aktiviti kelab ni dan kebetulan hari ni ada aktiviti bulanan kelab mama tu. huhu.. so,sebab tak nak tinggalkan saya seorang di rumah..(nampak sangat anak manja .. hehe) mama telah mengajak saya pergi untuk join sekaki.. bukan sahaja saya, abah juga turut terheret sekali.. kesian abah.. huhu.. abah kita senasib.. hehe

dulu, selalu jugak mama ajak tapi biasanya saya akan cuba mengelak tapi tadi sebab mamai-mamai lagi baru bangun tido, tak terfikir pula idea nak mengelak.. last-last sarung je la tracksuit and amik towel muka warne pink.. terus je naik kereta abah.. hehe

sampai sane.. hehe oh lupe plak nak cakap.. mama saya join kelab pengurusan berat badan.. so, yang pergi ni boleh kate semua mak cik-mak cik dan pak cik yang obese dan juga staf kesihatan (klinik/hospital) yang menghadapi masalah berat badan...

so, saya rase amatlah slim dan ramping di samping mereka.. hehe.. mula-mula buat la  jugak senam robik tu.. takde la beria sangat.. tapi bila tengok mama beria goyang badan.. mak cik-mak cik lain.. mak ai.. goyang habis.. saya pon apa lagi join sekaki.. hehe.. dah jadi terseronok la pulak.. habis merah-merah muka lepas senam robik.. hehe

yang part best lagi.. dapat tengok pertandingan senam robik antara sekolah rendah.. comel-comel dan banyak benar aksi diorang.. ade yang costum macam pokok krismas pun ade.. hehe.. tapi diorang memang best.. tahniah kepada ex sekolah saya yang dapat naib johan.. hehee.. cayalah korang..
ade jugak tangkap gambar.. tapi disebabkan saya tak bawak cable usb.. hehe.. takleh nak upload.. hehe.. bluetooth? hehe,.. laptop ni takde bluetooth.. hehe..almaklumlah laptop retro ni.. hehe

hee.. okay la dah panjang entri ni.. hehe.. okay la esok  update lagi kalau ade mase.. hehe

adios!!

2 comments:

  1. wah bestnya senam r0bik..kalau buat dengan mak cik-mak cik xdelh rasa malu sangat kan..

    ReplyDelete
  2. aah.. mak cik sekrang ni, boleh tahan la jugak..

    ReplyDelete