Friday, January 7, 2011

Taraaa!!! layout baru lagi..

Setelah difikir-fikir sedalam-dalamnya, aku berhajat hendak menukar layout yang buat kali ke berape tah.. haha layout pink tu ok.. tapi.. hurm.. susah plak nak letak gadjet yang berduyun-duyun.. huu I love gadjet...tapi disebabkan tukar layout baru, gambar cun aku telah terdelete dan menjadi sedikit tidak terurus huhu.. selalu jadi macam ni kalau aku tukar layout.. huuuuuuuuuuuuuuuuu... erm.. takpe la.. haha so, taraaaa.. layout baru.. kaler die tak lagi pink.. actually aku nak tukar kaler biru.. (sebenarnya nak buat cik dayah jeles) tapi layout biru  xde yang berkenan di hati.. so.. aku pun pilih la layout kaler gloomy cam ni.. kusam sket..
err.. misteri tak layout nih? kih3

Berbalik pasal FYP aku.. actually aku berhajat nak memulakan pengembaraan membaca jurnal yang telah aku cari namun apakan daya.. penangan ubat batuk yang aku ambil melenyapkan niat aku yang suci murni itu..(udahlah jangan nak buat drama kat sini.. huhu)
kesan ubat batuk tu kan.. tersangat la dahsyat.. sehingga mata aku yang ralit memandang laptop terkatup rapat.. hanpon aku berbunyi pon tak sedar.. huuuuu

begitu la bahayanya mengambil ubat batuk..
tapi aku tahan nak makan sebab takut nanti batuk aku melarat and tak sembuh. so aku makan la ubat sementara senang ati sebab kerja masih tak melambak..
(actually banyak kerja ni.. huhu...)

nak buat jurnal walking la.. kat PSNZ library. hurm..

3 comments:

  1. term baru eik~journal walking..first time dengar..

    ReplyDelete
  2. saja nk buat aku jeles ya tukar layout biru!

    kan tak jumpa yg cantik....aku je yg boleh jumpa layout biru yg cantik3x...hahaha

    ak minum ubat batuk tu time nk tido malam je...tak berani nak minum time petang...takut tak sedar...naya dibuatnya..

    hehehe..

    =)

    ReplyDelete
  3. haha..biasenye kite gune blog walking.. tapi sebab FYP mood kite gune jurnal walking.. yang same maknenye dengan cari jurnal.. haha

    haha.. dayah.. nak buat macam mane.. ubat tu sedap sgt.. kih3..

    ReplyDelete