Tuesday, January 4, 2011

a trip to Pusat Kesihatan UMT

macam mane ek nak cakap,  bangun je tidur dah selsema..plus dengan batuk yang tak henti-henti.. so aku buat keputusan nak pergi klinik je lepas kelas.. tapi disebabkan kelas habis dalam kul 11 lebih.. dan PK tutup pukul 12-2.3 untuk lunch hour, aku dan rakan-rakan taulan bercadang pulang ke hostel sahaja... melalui jalan yang sudah lama kami tak lalui.. iaitu..
JALAN BIAWAK..
inilah jalan biawak

menghayati keindahan jalan biawak sambil berpayung.. hahaa

bergambar macam budak baru masuk.. haha tulah dulu tak mau amik gambar ..

bergambar di samping gadis-gadis yang tinggi lampai ini.. (terasa rendahnya diri.)

mendaftarkan diri di kaunter..

angka giliran

disebabkan kami menghidap batuk dan selesema.. pakailah topeng muka walaupun dalam hati terpaksa..

ceh sakit-sakit pon still nak bergambar sakan

berjaya mendapatkan satu plastik  ubat seperti: ubat gastrik, ubat batuk, panadol, antibiotik dan jugak multivitamin..

aku tak tahu kenapa DR bagi multivitamin.. adakah sebab aku kurang vitamin? hey, i'm normal ok.. cuma lactose intolerance je.. hahaa

sekian.. nak makan ubat and tidur.. haha good nite..

3 comments:

  1. best giler entri..hahaha..tulah waktu kat umt dulu pun dh lme xlalu jln biawak..guna masa thn 1&2 jer..tahun 4 plak kadang-kadang..apa khabar yer biawak2 sekalian..

    ReplyDelete
  2. byk kak kami jumpa anak2 biawak kat sana....

    hehehe...

    apasalah gambar aku tgh daftar yg kau amik...haiz3x..

    ReplyDelete
  3. haha.... biawak semakin pupus lantaran ade penyeludupan biawak oleh miss dayah.. haha..
    dayah: haha macam menarik je gambar daftar tu.. haha tu yang aku amik kih3

    ReplyDelete