Wednesday, February 2, 2011

:: Rumah dah riuh!!::

selamat petang!!
 baru je rase semalam sunyi.. tapi hari ni pepagi hari lagi rumah dah riuh.. huhu.. abang saya dan adik saya brau sahaja sampai semalam dari KL.. huhu.. so.. rumah saya agak penuh la.. jadi complete la semua ahli keluarga.. haha..

macam kitorang pulak yang sambut tahun baru.. huhu.. gathering la katakan.. cess punyela seronok duduk kat rumah sampai saya tak buat lagi kerja yang lecturer suruh buat.. hehe.. asgment dah la banyak.. lab report!! yang penting sekali.. my fyp!!!! arghh.. fyp.. fyp...chapter 1.. nak cari jurnal dan cari jurnal sampai berpinar mate ni. huhuhu...

nak jalan-jalan pon tak senang.. kalau kerja berlambak kat rumah.. hehe. pening.. nak study? jauh lagi.. hehe.. dah la laptop makin lembab ni.. kesian laptop saya.. dah tiga tahun usia dia.. hehe.. tu yang semput sket tuh..
nak format.. sayang la plak..
nak buat kerja, tapi ramai a plak yang mengganggu.. godaan terbesar adalah tv.. macam-macam cerita ada.. mane la nak gerak kerja saya ni.. ni rumah dah ramai orang.. lagi la takleh nak buat kerja.. hehe.. bersembang je kerjanya.. hehee
salah saya juga.. sape suruh tak tahan godaan.. haha


ok la.. nak buat kerja sementara rumah tengah tenang.. malam nanti riuh balik.. hehe.. ok tata

No comments:

Post a Comment