Friday, April 29, 2011

29 April 2011

Sedar tak sedar dah nak habis bulan april dah..maknenye sem ni pun dah nak ke penghujungnye..
umur pun makin meningkat. haish.. makin lame , makin ramai yang hantar kad kawin.. huhu tak pun invite kat Fb.. huhu. hebat hebat..

Kengkawan dah nak masuk ke alam baru, saya ni masih lagi kat u. huhu.. Semalam bace pasal hostel kat group BMU.. ramai yang tak puas hati dengan hostel.. huhu..
Entah la.. saya pun tak boleh nak komen lebih2 sebab saya dapat hostel.. tapi cube fikir kalau dapat hostel tapi duduk kat jembal Inn agak2 korang nak x?
rasenye Jembal inn sekarang dah tak berpenghuni. maybe kontrak dah habis kot..

dulu mase saya tahun dua, saya pernah duduk kat jembal inn.. waktu tu merungut jugak.. tapi.. ok je.. sedar-tak sedar dah 2 sem duduk sane..Memang payah duduk sane.. sebab jauh dan saya takde kenderaan.. jadi jalan kaki je la pergi dan balik. tapi jembal inn tu takde la jauh sangat dari kampus kan.. cume kalau ade kelas malam kiteorg kite pergi secara berjemaah.. huhu.. sebab jalan kat situ gelap sket..

kenangan manis duduk jembal inn adalah... hurm.. berpeluang balik pukul 2pagi. hurm.. Macam mane ek nak cakap. waktu tu pukul 1 lebih la.. kiteorng buat recipe testing.. jadi kosmate2 saya termasuklah saya yang xde kenderaan ni berjalan kaki la balik ke hostel dari makmal perkhidmatan makanan tuh..
oleh kerana ramai yang duduk hostel dalam, last2 tinggal 2 orang je yang balik jembal inn.. dah la malam.. ?(err bukan pepagi bute).. tawakal je .. yang kelakar tuh.. macam2 bunyi boleh dengar time tuh,.. ngeri jugak.. hhuhu tapi last2 selamat..
sampai kat jembal inn.. disebabkan penat.. siap offer kuih lagi (yang buat kat kitchen tadi) kat pak guard..
Sebab pak guard duk tanye soalan.. kuih tu bukti.. saya dan kawan tak merewang ke tempat lain ok..

tapi yang best duduk jembal inn.. kereta boleh parking depan rumah.. wahaha.. bagi mereka yang ade kereta la.. pastu.. peraturan tu agak longgar sket.. huhu

hehe.. dah melalut dah ni.. ok.. saje nak share pengalaman duduk jembal inn.. maybe ade yang takkan merasai kot duduk jembal inn... huhu..

P/s: jembal inn sangat panas time siang... tapi sejuk giler time  malam.. and die ade wifi dalam rumah.. huhu
satu bilik 3 orang.. dan bilik sangat kecik.. nasib baik ade ruang tamu yang besar.. huhu

2 comments:

  1. sekarang dah dibuka balik untuk pelajar UMT,
    overall ok tak?
    selesa tak? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. overall okay je.. jembal inn tu okay je.. terpulang pada penghuni die la... kiteorang jadi sangat rapat bila duduk dalam jembal inn.. petang2 lepak kat kerusi batu kat luar rumah..

      Delete