Tuesday, May 24, 2011

FYP- my sleeping pills..


OLLA!!!

Kebelakangan ni saya selalu tidur lewat. Macam ada tanda-tanda nak insomnia la pulak. Memang mata ni takkan pejam kalau tak pukul 3-4 pagi. So, malam ni saya merajinkan diri membuka FYP yang saya dah seal dalam kotak tu. Apa kabar la agaknya FYP tu kan?

Almaklumlah dah nak balik U ni... Mestilah bersiap sedia. Kang supervisor tanya saya nak jawab apa? Takkan nak sengih-sengih cakap kat Supervisor.. 

" saya holiday giler hari tu. Heaven seh.."

Hish tak baik kan. Elok-elok dia nak bagi A, terus dah turun jadi B.
So, saya pun bukak la laptop, parking cantek kat meja kopi di tengah ruang tamu rumah. Bukan apa, nak tunjuk contoh baik kat adik-adik. HAHAA....

Padahal saya nak tengok citer pretty little liars kat TV.. haha.. Sambil menyelam sambil minum air. Dah selalu buat waktu sekolah dulu.Study sambil tengok TV.. ahha..

source: google

So, bukak la buku manual microbe, buku lab.. check method. Baru je baca sikit, dah menguap bukan main.Bile drama pretty little liars start, tangan pun tak jalan. Hahah..
Last-last abah tegur sebab tengok tangan tak bergerak. Saya sengih-sengih dan tangan pun start taip. Betulkan mana yang salah. 
source : google

Suddenly, mata dah rasa nak pejam. Tapi tahan lagi sebab drama tak abis lagi. Tahan punya tahan... Last-last tak tertahan dan.....
source: google

Saya nak pergi tidur sekarang..!!
Agaknya kalau saya tak buat FYP.. konfem saya punya mata masih lagi ok.. haha tak mengantuk.. 

Tak nak bebel banyak.. Nak tidur...
TATA...

2 comments:

  1. hahaha..betul tu..fyp mmg ubat tido..tp kalau dh terdesak jd ubat insomia plak..

    ReplyDelete
  2. haha.. boleh jadi dua-dua pulak.. haha
    Alah,...balik umt nanti jadi la ubat insomnia pulak.. haa

    ReplyDelete