Monday, May 2, 2011

part time job..kui3

Tinggal dua paper lagi. tak sa so sbar rasanya nak balik ke rumah. Well, baru-baru ni, ada la saya gi kerja part time. Cari duit supaya takdela kocek tu kosong je... well, atas ajakkan salah seorang coursemate..so saya pun berada la di Pulau duyong.
so? kerja ape ek?
saya jadi waitress.. serve vip.. sempena majlis turun padang PM kat Pulau Duyong tuh. kebetulan petang tu, serve hi tea je.. ok la..
khemah vvip and vip


PENGALAMAN?
 hurm.. mula-mula tu takut jugak.. well serve vip tuh.. dah la PM ade.. tapi kan saya tak kenal pun siape yang saya serve tuh.. Saya panggil diorang encik je.. tah-tah.. tan sri ke.. datuk ke.. hurm.. tak pasti.. huhu.. Maaf ye..
bila lame-lame.. jadi ok je..yang penting.. jangan cepat melenting.. senyum.. dan sabar dengan kerenah orang ni.. Ape2 hal pun.. service is okay.. hehe.. hurm.. bayaran die pon agak la berbaloi untuk sehari.. peace^^

lepas dah kerja penat2.. kebetulan ade lagi kerja untuk jadi waitress kat dataran syahbandar.. kali ni majlis jamuan rakyat.. so sebab mate dah bling bling dengan duit.. so, kiteorang teruskan kerja sampai la pukul 12 tenga malam.
kali ni penat lagi kot.. sebab banyak meja nak kene handle.. walaupun ade lebih kurang 30 orang.. tak cukup sebab ramai rakyat terengganu yang datang makan. hurm.. meriah-meriah.. lagi2 ade misha omar datang buat persembahan...

ok..ok.. perlu study.. waa... esok dan lusa ade paper.. hurm.. tabahkan atu ok.. (pujuk diri sendiri)

2 comments:

  1. sempat g wat part time tgh2 musim exam ni

    ReplyDelete
  2. nak tambahkan duit poket yang dah kering hujung2 sem ni kak.. huhu

    ReplyDelete