Tuesday, May 17, 2011

U vs Home

Hai all..

Saat saya menulis entri ni, maybe ada rakan-rakan sekos yang sedang bermati-matian menyiapkan fyp. eh, berbalik kepada FYP ni, saya sedang bersenang lenang tahap gaban di rumah.Makan cukup, tidur cukup dan yang penting.. hiburan pun cukup. Hehe... 

Kawan saya cakap, duduk kat umt time cuti sem ni, payah benar nak makan. Kesian kan ? Saya tengah terbayang time duduk sane nanti.. ?Tak cukup makan.. Ohhh.. tidak!!! Kampus ni , time cuti macam ni, memang merayap la nak makan..Last-last.. hanya megi la jadi peneman. Kalau dekat dengan tempat makan ok la jugak ataupun asrama ade dapur.. kan ok.. huhu.. Macam la saya rajin sangat masak.. kui3

Terfikir pulak pasal FYP ni. Hope boleh siapkan dalam masa 2 bulan.. Sebab nak balik puasa dan beraya di rumah. Bulan 6 ni, budak diploma masuk kan? Hope ade la kedai-kedai mak cik kat belakang tu bukak.. Ade la makanan untuk disumbat ke dalam perut. Yang paling penting sekali adalah... kena sediakan stock makanan banyak-banyak.. seperti megi, roti, biskut marie.. nescafe, milo dsb.

Maybe time saya duk gila siapkan FYP, ramai kawan-kawan sudah pulang beraya di rumah.. tak dapat nak bayangkan kalau semua itu berlaku.  uhuhu.. Tabahkan hati ek.. 

Dah mengarut banyak sangat ni. Ape yang penting enjoy dulu kat rumah... Rehat secukupnya dan bila kat kampus nanti.. everything akan ok rite?

ok tata


2 comments: