Sunday, June 26, 2011

FYp cases: Am I on the right path?

Salam ceria semua,

Hari ni, hurm.. saya berjumpa dengan supervisor FYp yang disayangi. ahaks.. Oh okay.. nampaknya saya langkah kanan kali ni sebab sebaik sahaja saya menjejakkan kaki ke bilik supervisor  ,cenderahati dari bangkok sudah menunggu. Best betul dapat supervisor macam ni, time dia pergi Geneva, Switzerland, dapat souvenir jugak.. Kalau macam tu, seronok la kan.. haha

Oh okay.. Lepas tu, surat dari Institute Bioproduct Development dah sampai. Johor, here i come.. haha.. So, siap dah ada tarikh lapor diri lagi.. hurm..

so, sekarang just nak tumpu kaw kaw kat final year project ni.Esok dah officially masuk lab.. Entah sempat berupdate ke tak blog ni.. huhu... Kalau update tu.. maknanya kerja lab tak penat la tuh.. haha..
Ah tambahan pulak, saya maybe akan bermalam erm.. maybe 3 days for sure kat lab.. kahkahkah.. 
Eh pesal saya bergumbira ni..? konfius..



Selepas jumpa supervisor, ok la.. usai tempah lab nak guna esok, saya termenung dalam kereta. Adakah saya dalam landasan yang betul? Sebab dah obvious saya ke arah food microbiology.. Kalau ikutkan supervisor, memang la dia galakkan untuk terus buat food microbiology but. seperti yang saya katakan pada entri lepas saya nak kerja dalam bidang yang lain. Bidang yang lebih berjiwa halus.

Oh okay, saya tahu la microbe tu halus.. maksud saya halus macam seni.. aaaa.. baru best.. but bila fikir-fikir.. hurm.. maybe biarlah masa menentukannya.. hurm.. Okay la ..

Nak keluar makan nanti.. Erm esok kalau saya free, saya update ok. huhu

No comments:

Post a Comment