Tuesday, June 14, 2011

Lelaki-lelaki hensem satu malaysia

Salam satu Malaysia semua.

Saya just nak straight to the point je la hari ni. Tak ade masa nak buat intro panjang -panjang sebab saya nak habiskan novel Hlovate- Contengan Jalanan.  peace..

sumber: volkswagenmerah



hurm, ada apa dengan laki-laki hensem satu malaysia ni. hahaa.. okay mari kita mulakan cerita di sini ye..
Pada satu malam yang hening lagi indah.. Opps.. dah terlalu mengarut ni. haha..

sumber: limkokwing

Okay serius.. Semalam, saya dan rerakan pergi la menghantar cik dayah  ke terminal bas. okay cik dayah nak balik ke kL meninggalkan saya dan teman-teman yang masih tinggal di UMT bagi menghabiskan FYP. So, disebabkan bas dijadualkan bertolak pada pukul 10 malam, so kami semua decide untuk makan dulu kat restoran yang berdekatan terminal tu.

Okay, mula-mula, sesi mengorder makanan. Actually segan jugak nak masuk ke restoran tu, sebab ramai lelaki dari perempuan but disebabkan perut yang lapar, kami pun masuk je la. Muka buat selamba je. haha..
Usai order, hurm.. duduk la bersembang-sembang.. Macam-macam cerita keluar. Sesekali keluar cerita, illuminasi la.. palestine la.. haish macam-macam...

Dan ketika saya rancak berborak isu-isu semasa.. hurm.. betul kami bercakap mengenai isu-isu semasa ditambah pula dengan kehadiran cik debat a.k.a bakal wakil rakyat masa hadapan.. memang boleh pecah meja makan tu dibuatnya.
dan seketika, makanan pun sampai.. Eh.. asyik cerita pasal kami je bila nak cerita pasal lelaki hensem kan?

saya makan nasi goreng ayam..

Bila dah lama-lama duduk.. ada beberapa orang lelaki masuk ke dalam restoran tu. Saya pandang sekilas. Sekali je tau.. sebab dua kali pandang dah jatuh haram.. Wah.. wah.. wah.. cik nik dah pandai.. haha
Masuk-masuk je, terus geng-geng mereka menegur couple chinese yang memang dah lama makan kat meja depan diorang. Oleh kerana, cik semut api, cik debat dan cik pink duduk membelakangkan mereka, so, hanya saya dan cik dayah je boleh menikmati pemandangan indah.. Erk.. kami bukan stalker tau.. haha

Tapi yang peliknya, mereka semua duduk sekali. So, saya usha diam-diam.. Erm.. saya layan jugak diorang cakap tapi mata tu jeling-jeling. kahkahkah.. well, ada melayu, cina dan india. Dan agak tak terketerlaluan kalau saya cakap, mereka agak good looking. haa..

kamo juga cerita pasal piramid melayu yang ada dalam laut jepun.. sumber: sini

Saya pandang cik dayah dengan muka flirt.. haa miang.. but sebelum ni saya selalu cakap iklan kat TV pasal satu malaysia tu hanya sekadar iklan semata-mata.. but.. semalam saya dah tengok sendiri.. Memang nampak harmoni.. ketawa sama-sama.. Sebab diorang cakap kuat.. okay.. macam-macam bahasa saya boleh dengar.. kejap melayu, kejap cina.. err.. yang bahasa tamil.. tak kedengaran la pulak..

haha.. okay.. sebab masa semakin suntuk.. terpaksalah kami semua keluar dari restoran.. haha.. okay bye-bye Lelaki hensem satu malaysia..

Actually banyak bende nak cerita, but err novel Hlovate asyik terbayang-bayang di minda.. so.. mintak diri dulu.. okay..

till next time.. tata

10 comments:

  1. betul tu..dan aku duk sibuk mengusha sorang mamat hidung mancung kat belakang..haha..

    ReplyDelete
  2. yang mane dayah..? yang malay tu ke? muke putih2 yang duduk sebelah indian boy tu ke? hhehe

    ReplyDelete
  3. assalam...ehem2.tak sangka...ngeh2.dieorg pakai perfume AXE kot...tuu yg nampak ilusi cam hensem...hahaha

    Entri Terbaru : ►Sinetron : Para Pencari Tuhan Jilid 4

    ReplyDelete
  4. yes..tat right...hehehe..bijk nyer kamoo...

    ReplyDelete
  5. AdamXis: haha.. maybe die pakai perfume tu.. nasib baik tak bagi no phone kat dia..haha
    Dayah:haha... adakah taste kita sama? tidak.. hahha

    ReplyDelete
  6. hahaha..junior-junior ku ini..tensen sgt ker wat fyp nii..

    ReplyDelete
  7. hahaha.... betul, tensen fyp huuhuhu

    ReplyDelete
  8. oh no...tidak mahu...time ni je kot taste sama...lepas ni tak mo taste sama..nnti lain yg jadi..huhu..
    @nourel - ya infinity...sangat tension wat fyp...hehehe..

    ReplyDelete
  9. dayah: haha.. nasib baik time ni je sama.. kalau selalu, tak sama pun.. haha

    ReplyDelete