Thursday, June 16, 2011

Library, novel cinta...dan..

Salam ceria sedikit semua,

Seperti yang saya katakan semalam, hari ni saya berjumpa dengan supervisor kesayangan namun apakan daya, my dear supervisor tak ada kat bilik dia.. Ada urusan yang perlu dia selesaikan di luar. So, saya dan miss debat menapak ke library.

Saja je saya car buku berkaitan dengan FYP. boleh lah menambah pengetahuan. Ok.. Dari sudut microbiology, kaki saya gatal ke sudut Sains sosial. Bukan nak cari buku tambah motivasi diri. Namun saya saja suka berjalan-jalan di celah-celah rak buku. Ehmm.. tah kena sampuk apa. Tapi habit time sekolah ni memang tak dapat nak dikawal lagi. Memang saya suka berjalan di antara celah-celah rak buku.

Dan sedang berjalan-jalan tu, mata saya terpandang sudut novel. Yeah, kawasan yang saya paling suka. So, screening session pun bermula. Okay rak pertama... novel cinta.. okay skip.. lagi.. novel cinta..
novel cinta.. novel cinta versi islamic.

Nove cinta lagi? huh  bosan. Tak ada novel genre lain ke? So, screen punya screen jumpa la satu novel kisah adik-beradik kembar yang berdendam.. eh macam best pulak..
Tambahan pulak novel Hlovate-contengan jalanan telah selamat aku habiskan tadi. So, tak ada masalah nak tambah novel baru kan.?
So, novel karya nass alina noah saya ambil dan bawa ke kaunter layan diri- mesin.. untuk dipinjam.


Time saya tulis entri ni, hurm..ada satu kumpulan tengah meeting ka kafe kusza ni. Ala macam tak biasa buat  meeting malam-malam.. So, takde la bising sangat walaupun ada gelak-gelak.. haha...Ada juga yang hensem tu, but tetiba malas nak usha. Menjaga pandangan mata. haha.. Sejak bila tah saya jadi baik ni.
Myabe sebab baca novel Hlovate ni.. hurm.. at least berubah la jugak kan?

Tah mengapa rasa mengantuk pulak.. Mungkin sebab saya pergi Giant kot tadi. So, agak letih..
Dah la tak nak sambung lagi.. nak kemas dan balik bilik.. haish.. broadband bila la kamu nak sembuh ni.

salam tata

No comments:

Post a Comment