Tuesday, July 19, 2011

Saya rasa macam _____________________.

Hai.

Dah lama tak update blog. Tak tahu nak cerita ape.Huuhu.. Takkan la setiap kali nak cerita pasal baby microbe yang macam tak growth2 tu? Hurm tak sesuai..

Hari tu, saya jalan-jalan kat bangunan HEPA baru. Saje je nak survey tengok book garden UMT yang dah macam ala-ala MPH. And then, saya jumpe buku yang dah lama saya cari... Akhirnya jumpa jugak, tapi tengok harga.. mak aii.. kopak duit nak beli. So, buku tu saya hold dulu.. Next time la beli. Sadisnye tak dapat buku tu. Err.. takde sape2 nak hadiahkan ke? Buat hantaran pon ok.. kahkahkah.. Eh dah mengarut.

Actually, hari ni rasa macam annoying sket. Tah la, maybe tak cukup tido kot. Entah la.. well muka kat luar duk gelak-gelak tapi dalam hati sape la yang tahu kan.. huhu.. eh ni bukan entri tacing tau. haha..

Dah la, nak pergi merehatkan minda. 


4 comments:

  1. wah UMT ada book garden..kat mana tu?

    ReplyDelete
  2. dekat pusat kegiatan pelajar yang baru tu. Depan DSM

    ReplyDelete
  3. aku nk crik buku One Nusantara...hehehe

    ReplyDelete
  4. ade kot.. ala dayah check la kat KL.. mane tau ade.. huhu

    ReplyDelete