Thursday, September 22, 2011

Surat kiriman tak berapa nak rasmi



Hai, 

Salam sejahtera semua. Saja nak merapu meraban tengah hari ini. Entahlah, sejak bila penyakit merapu meraban ini menyerap dalam diri. hehe... Okay kita pergi kepada topik. 

Tuan/Puan,

Merujuk kepada gambar di atas, saya ingin menyatakan kekecewaan saya kerana tak dapat membeli novel seperti mana yang tertera di atas. 

2. Perkara ini terjadi disebabkan oleh penjualan yang melampau-lampau dan menyebabkan buku itu telah habis dijual di kedai-kedai buku berhampiran rumah saya dan juga di UMT. Erk.. umt ada jugak ke?

3. Justeru saya menyeru agar sesiapa yang mempunyai novel itu, sudi meminjamkan kepada saya agar saya dapat menghilangkan ketagihan terhadap novel tersebut.

Kerjasama anda saya dahului dengan jutaan terima kasih yang tak terhingga.

Sekian, terima kasih.

Yang kepingin nak membaca novel,

Tuan punya blog.


5 comments:

  1. haha..sweet nyer buat surat mcm tu..

    ReplyDelete
  2. nik kes meroyan nak baca novel walaupun tahu fyp tak siap-siap lagi.. hehe

    ReplyDelete
  3. nnt den cube cari.. mane tau ade...

    hahha... klu ade den bawak time nak konvo..

    hohoho.. cite pasai ape ni..

    pink2 bagai..

    ReplyDelete
  4. haha.. ari tu dah jumpe kat book garden umt.. last2.. bila mai balik kat book garden.. dah sold out.. hehe.. nasib baik kawan sudi pinjamkan.. hehe

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Kini terdapat cara yang mudah menguruskan surat yang banyak dengan penggunaan Sistem Pengurusan Surat

    ReplyDelete