Sunday, April 22, 2012

Random Talk : Pre-trip to PBAKL 2012

Hai.

22 April 2012
Saya baru sahaja beli tiket ke KL hujung minggu depan. Terlanjur berjanji dengan Miss dayah yang beria-ia mahu saya ke sana.. * ehem... sebenarnya saya pun nak ke sana jugak..* Okay set, 28 April 2012, pukul 8 pagi, saya akan ke KL. 

Owh, lupa pula nak beritahu. Tujuan utama saya ke sana adalah untuk berpoya-poya di pesta buku antarabangsa di PWTC. Sebagai peminat novel dan pembaca novel tegar, semestinya saya tidak akan melepaskan peluang untuk ke pesta buku tahun ini. Tambahan pula, ada geng yang sekepala yang sudi nak pergi meronggeng bersama-sama. Lagipun, dah lama saya nak ke pesta buku ni, cuma bila duduk belajar dekat terengganu, harapan nak ke KL tu hancur sikit sebab jauh dan... banyak kelas nak kena hadir. 

Saya dah start ambil mood novel. Dan sekarang ni, saya masih berusaha menghabiskan novel terbitan Karya Seni, Sebenarnya Saya Isteri Dia karya Zura Asyfar.

(sumber gambar)
So, nantilah saya update aktiviti dekat KL. * Macamlah orang nak baca sangat* Ha-Ha.. Cuma sedih sikit bila tengok jadual penulis dekat booth syarikat penerbitan, penulis yang saya nak jumpa tu, tiada pada hari yang saya nak pergi tu. Jadi tak bolehlah nak bergambar ke, atau ambil autograf.. Ehem.. Dan.. rasa macam nak borong novel banyak-banyak pulak. Ha-ha...

Ok.. ok semua selamat hari ahad dan selamat berkerja dan ke kuliah esok. 

Tata

4 comments: