Sunday, May 20, 2012

Random: Maaf

20 May 2012

Hari ini ahad. Dan sekarang jam menunjukkan pukul 10.09AM pada saat jari-jemari saya menaip entri ini. Dua tiga minggu kebelakangan ini, saya agak sibuk dengan urusan latihan industri. Maklumlah, kalau dah namanya mini projek, bermakna macam kembali membuat final year project versi kecil-kecilan. Tambahan pula, kali ini ada dua mini projek yang dijalankan secara serentak. Haha... Tapi saya tak kisah, sebab saya memang suka buat eksperimen dan duduk lama-lama dalam lab.

Cuma... saya terasa seperti telah mengabaikan orang-orang yang tersayang. Hu-Hu.. Maaflah awak-awak sekalian. Kesibukkan saya ini akan berterusan sehinggalah saya menyiapkan report untuk dihantar bulan June nanti. Sekarang ini saya tengah gila meneroka kembali alam data analisis menggunakan Minitab dan SPSS. Dah lama saya tinggalkan semua ini. Dan sekarang datang kembali menjengah notebook saya. Plan untuk berjalan-jalan pun terpaksa saya batalkan lantaran kesibukkan yang melanda. Tapi tak apalah, janji ada benda yang nak diceritakan dalam report LI nanti. 

Hurm.. keputusan FYP dah keluar. Ha-ha. Saya puas hati dengan result FYP. At least apa yang saya usahakan dulu berbaloi dengan result yang saya dapat. Tinggal nak aim result LI sahaja. Harap-harap dapat yang terbaik untuk LI ini. Sebab saya rasa, saya dah berikan banyak komitmen untuk mini projek ini. Miss Meow pun sama. Dia pun dah berikan yang terbaik untuk semua projek-projek yang diberikan kepada kami berdua. Haha...

Harap semua akan berakhir dengan baik. 

P/s: Dalam sibuk-sibuk tu, sempat lagi saya, Miss Z dan miss Meow makan steamboat ala Korea. Kenyang wooo.. sampat tak boleh nak bangun. hahaa

No comments:

Post a Comment