Saturday, August 25, 2012

Random Talk: Raya 2012

Assalamualaikum semua. 

Selamat hari raya ya. Rasanya masih tak terlewat nak ucapkan selamat hari raya. Lagipun kita kan masih lagi dalam mood raya. Kan.. kan.. kan.. hehe

Okay, dua tiga hari ni saya masih lagi batuk. Inilah penangan minum air sejuk. Erm.. sebab saya dah lama pantang tak minum air sejuk. Hehe.. Dah kalau pergi beraya dan orang hidangkan minuman sejuk, takkanlah saya nak demand mintak air nescafe suam kurang manis satu? Nampak sangat tak sopan kan.. haha. Mahu kena pelangkung atas kepala dengan cawan jenama vantage tu.. haha

Erm.. macam mane ye nak cakap? Raya tahun ni macam berbeza sedikit daripada tahun-tahun lepas. Erm.. mungkin sebab dah tamat belajar.  Yelah, dulu raye je sibuk dengan assignment. Ada lecturer-lecturer baik hati yang sudi bekalkan secupak assignment sebagai hadiah raya. haha tapi raya tahun ni, herm.. dah tak dibelenggu dengan assignment-assignment. Yay!

tahun lepas saya berpuasa dan beraya dengan fikiran yang kusut memikirkan benda hijau di atas. haha
Dan raya tahun ni, terasa lebih dewasa sebab dah ade mak cik-mak cik yang bertanyakan soal jodoh. Ahaks. Adoooi.. saya baru je habis belajar, takkan nak kawin lagi kan. Haha.. gatal! Ehem.. pastu kan.. tahun ni beraya tanpa ada ketegangan sangat. ehem.. disebabkan saya masih lagi menjadi seorang petani ladang anggur yang berjaya, saya punya cuti unlimited tau. So, memang berhappy-happy duduk rumah. haha... Gemuk la saya lepas ni.. hee

And lastly rasanya macam nak tukar status je tahun ni. Mungkin sebab in the heart, got garden (Miss Aya, 2012). Haha... Okay.. okay kita skip kisah ni. haha..


P/s: Selamat Hari Raya Aidilfitri semua. Pada yang berkahwin dalam musim perayaaan ini, selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga ke akhir hayat ya. Err.. pada yang baru nak plan nak kawin tu, hurm.. kad wangi-wangi jangan lupa pos tau. 

3 comments:

  1. wau..ada citation namaku..pergh..mentang-mentanglah ada gambar inchik thesis kat atas tu..terus namaku di cite..hehe..

    yupe2x..in the heart got garden..hihi..lain dri yg lain..hoho...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. citation tu penting.. tak mau la plagiat okay.. haha

      Delete