Wednesday, December 5, 2012

Random Talk: Graduation

Assalamualaikum.

Hurm.. Dah lama saya tak merapu kat blog. Rindu pun ada. Nak kata sibuk, tak adalah sibuk sangat pun. Cuma... Mungkin kehabisan idea hendak menulis. Ya, habis idea.

Okay, cuma saya nak kongsi berita gembira kepada kalian semua. Saya dah bergraduasi dengan jayanya di UMT pada 24 nov 2012. Okay.. untuk makluman semua, saya grad sidang satu tau.. Diulangi.. SIDANG SATU.. Erm.. dapatlah merasa bersalam dengan tuanku canselor haha... Hurmm.. memang cantik tuanku canselor tu.. hehe...

Tak sangka dah habis dah belajar. Dan.. dah grad pun. Kepada rakan-rakan semua, thanks tau.. Hurm.. buat Kak nourel.. thanx sebab hadiahkan bunga. Surprise sangat cuma agak terkilan sebab tak dapat bergambar sama-sama. Hurm... but anyway.. thanx...

Sekarang ni, saya masih sibuk bekerja. Ya.. kerja.. kerja.. kerja... hopefully dapat apply cuti hujung tahun ni.. Seperti biasa, setiap 31 disember, family akan buat gathering kat restoran ikan bakar. Ya.. bila lagi nak berkumpul  kan. So, nak apply cuti cepat-cepat. Tak nak kerja hari tu. Haha..

Okay la.. dah takde idea dah ni.. Nanti kalau ada masa saya update lagi ya... Ya.. KALAU ADA MASA DAN IDEA.. haha.. tata semua

lots of love,
nik aziemah ^^v

4 comments:

  1. sori xdpt dtg konvo..plan mmg nk dtg tp beberapa halangan pulak..kalau x dh bg bunga tu by hand x yah gune khidmat posmen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. khidmat posmen pun special jugakk.hehe

      Delete
  2. tahniah nik...nnti jgn lupa belanja aku secret recipe..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. tetibe je mintak secret recipe.. hehe

      Delete