Tuesday, January 1, 2013

Random Talk: Kisah Tahun Baru

Assalamualaikum..

Hai..Dah masuk tahun baru kan hari ni? 2013. Ya, dah naik setahun lagi umur saya. Erm.. dah tua. Erm.. dah boleh kahwin pun.. Teeeeeeeeet...Gatal pulak kat sini. Maaf ya. Haha..

Erm, tahun lepas, saya sambut tahun baru dengan dendangan lagu dangdut serta kemeriahan jari-jemari menaip draf thesis untuk dihantar kepada koordinator.. dan tahun ni, sambutan tahun baru dengan edisi makan-makan bersama family tersayang dan juga.. ehem.. yang tersayang. Ehem.. paham-paham sendiri la ye. Haha.. No komen...

Ya, jom kita imbau kembali apa yang berlaku tahun lepas. Tahun lepas, saya masih lagi pelajar. Ya, pelajar UMT dan menjalani praktikal di UTM, skudai. Dan tahun 2012 jugak, saya grad. Hurm.. banyak perkara penting berlaku dalam tahun ni kan. hurm...

Tahun ni, 2013. Ada 364 hari lagi. Moga-moga tahun ni akan terisi dengan perkara-perkara yang bermakna dalam hidup. Hurm... Okay..

Selamat tahun baru sayang. ^^v

P/s: banyak benda nak ditulis sebenarnya, cuma tak teluah dengan taipan di keyboard laptop ni. Hehe..

2 comments:

  1. selamat tahun baru..smoga 364 hari penuh dgn warna-warni kehidupan

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru nik..nnti pesta buku jgn lupa turun key ell taw..hehe

    ReplyDelete