Sunday, March 3, 2013

Random Talk: Kerja

Dah lama tak menaip kat sini.
Entahlah mengapa sejak berkerjaya ni (ehem) rasa makin malas nak menaip. Haha
Mungkinkah kerana faktor usia? Eh bukan..
Ini mungkin disebabkan faktor kerja. Ya.. Faktor kerja. Yalah.. kalau kerja hari-hari uli roti, bancuh kek dan muffin.. mana la ada masa nak menaip kan..

Blog pun makin bersawang.. Idea-idea yang dulu kononnya melimpah.. makin berkurang... hurm..Mungkinkah zaman aktif berblog semakin hampir ke penghujungnya.. yalah.. orang kate.. ikut trend...
Zaman blog.. kita bukak blog;.. zaman formspring. kita buat formspring.. zaman facebook.. kita facebook.. dan sekarang ni.. zaman twitter.. ehem.. akaun twitter? oh sorry.. saya tak aktif twit.. twitt ni...

Sekarang ni.. terasa tekanan kerja.. Oh.. terasa sangat tak professional, bila nak bukak cerita pasal masalah dan stress kerja.. yep.. Sangat tak professional.. hehe

Maybe next entri la.. baru bukak cerita pasal ni..
Okaylah..

Mungkin badan ini perlukan rehat.. Ya, rehat.. hari ahad best nye kalau dapat baring atas katil.. tak payah nak buat apa-apa kerja.. Makan, dan tidur je.. eh.. haha

P/s: Minggu depan , minggu terakhir saya di tempat kerja lama.. sebelum berpindah ke tempat baru.. doakan saya dapat mengharungi tempat kerja nbaru dengan tabah dan sabar.. hehe.. Amin...